Velkoobchod

ERP systémy Helios automatizují komunikaci s dodavateli i odběrateli (B2B a B2C) a pomáhají s výměnou důležitých dokumentů (objednávek, faktur, reklamací), které dále evidují v elektronické podobě. Právě proto jsou ve velkoobchodních podmínkách velmi využívané.

Nezávazná poptávka

Procesy, které vám pomohou

Hromadná fakturace

Systém podporuje hromadnou fakturaci a automaticky zasílá upomínky případným neplatičům.

Kontrola produktů

Mějte přehled o výrobních číslech, šaržích a exspiracích všech produktů.

Snadná administrativa

Tiskněte sestavy, štítky i formuláře v několika různých jazycích, které systém plně podporuje.

Logistika skladu

Díky promyšlené logistice skladu získáte dokonalý přehled o umístění všech produktů.

B2B komunikace

Získejte pokročilá B2B řešení pro snadnou komunikaci s obchodními partnery (např. webové portály).

Propojení s e-shopem

Systém umožňuje napojení na e-shop (B2C segment), a to včetně komunikace s platebními terminály.

Cenová politika

Usnadněte si práci při nastavování cen vašich produktů díky automatickému vytváření slev.

Komplexní využití

Získejte pomocníka i pro účetnictví, mzdy, plánování, analýzy nebo dopravu vašich produktů.

Získat nabídku na míru

Nevíte, jak si vybrat ERP systém?

Připravili jsme pro vás průvodce, ve kterém vám poradíme, podle čeho ERP systém vybrat. A na co si dát pozor u těch, kteří jej budou implementovat, abyste nesáhli vedle. V závěru najdete i praktický checklist.

Stáhnout průvodce

Najdeme možnosti zefektivnění vašich firemních procesů. A navíc zdarma

Během jednoho dne zanalyzujeme řízení vaší společnosti i firemních procesů. Následně pro vás navrhneme konkrétní moduly ERP systému Helios i integrační řešení od Gatema IT, které vám pomohou zefektivnit chod vaší firmy.

Je jedno, jestli podnikáte v oblasti obchodu, výroby, ekonomiky nebo HR, informační systém Helios se dokáže přizpůsobit všem vašim potřebám.

Chci analýzu našich firemních procesů zdarma

Vylepšete systém Helios s podnikovými aplikacemi AVAplace

Hledáte způsob, jak efektivněji řídit své podnikání? S platformou AVAplace můžete jednoduše rozšířit váš systém Helios o podnikové aplikace šité na míru vašim potřebám. Vyberte si z široké nabídky aplikací a my vám zajistíme plynulou integraci, která usnadní řízení v oblastech, jako jsou lidské zdroje, finance, logistika a další.

Platforma AVAplace umožňuje firmám všech velikostí digitalizovat a optimalizovat procesy prostřednictvím cloudového řešení. Vytvořte si vlastní balíček aplikací, zvyšte produktivitu a získávejte konkurenční výhody díky moderním technologiím.

Projít nabídku aplikací

Gativa - digitální srdce firmy

Prvotřídní kvalita, invence, férový a osobní přístup i dobře promyšlená týmová práce – to jsou hlavní hodnoty, na kterých jsme už v roce 1992 založili naši společnost. Gativa od té doby prošla celou řadou změn, naše zásady se ovšem nikdy nezměnily. V rámci Gativa vyvíjíme a dodáváme do firem podnikové informační systémy, které se starají o snadnější a efektivnější řízení interních procesů. Právě zvládnutí těchto procesů je klíčové pro další úspěšné fungování firmy. 
Více informací

Získejte nezávaznou nabídku pro svou firmu

Kontaktní formulář

homedatabaseenterbookbubbleheart-pulseselectmagnifier